مقدماتی جام جهانی| پیروزی خفیف ایران مقابل قرقیزستان با چاشنی شانس/ «حیاکن، رها کن» علیه قلعه‌نویی + فیلم

21:27 - 15 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۱۶۸۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مقدماتی جام جهانی| پیروزی خفیف ایران مقابل قرقیزستان با چاشنی شانس/ «حیاکن، رها کن» علیه قلعه‌نویی + فیلم
دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و قرقیزستان در مرحله مقدماتی جام جهانی با برتری خفیف شاگردان امیر قلعه‌نویی به پایان رسید.

خبرگزاری میزان - تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ در مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در ورزشگاه فولادشهر اصفهان میزبان تیم ملی قرقیزستان بود که این دیدار در نهایت با برتری خفیف و یک بر صفر شاگردان امیر قلعه‌نویی به پایان رسید.

ایران یک - قرقیزستان صفر

گل: مهدی طارمی (۳۳)

 

در دقایق پایانی این دیدار تماشاگران حاضر در ورزشگاه فولادشهر که نحوه بازی ملی‌پوشان به مذاقشان خوش نیامده بود در اعتراض به عملکرد تیم ملی ایران، برای قلعه‌نویی شعار «حیاکن، رها کن» سر دادند.

در این مسابقه که تیم ملی ایران برتری محسوسی نسبت به حریف نداشتند و تنها از نظر تعداد پاس و مالکیت برتر بودند، در دقایق پایانی نیمه دوم با چاشنی شانس و عملکرد خوب بیرانوند از دریافت گل تساوی نجات پیدا کردند تا شاهد یک پیروزی خفیف و حداقلی مقابل این حریف نه چندان مطرح باشیم.

دومین بازی ایران سه‌شنبه هفته آینده (۲۰ شهریور) در شهر العین امارات برابر تیم ملی این کشور خواهد بود.

ترکیب ایران:

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، محمدامین حزباوی، آریا یوسفی (۸۱ - صالح حردانی)، میلاد محمدی، امید نورافکن، سامان قدوس (۶۶ - سعید عزت‌اللهی)، علی قلی‌زاده (۶۰ - علیرضا جهانبخش)، مهدی قایدی (۶۰ - مهدی ترابی)، سردار آزمون (۸۰ - شهریار مغانلو) و مهدی طارمی.

ترکیب قرقیزستان:

ارژان توکوتائف، تامیرلان کوزوبائف، الدیار زاریپبکوف، والری کیچین، کایرت ژیرگالبک (۷۹ - مورولیمژون آخمدوف)، الکساندر میشچنکو، خریستیان بروزمن، گولژیگیت آلیکولوف (۴۶ - ارمک کنژبائف)، آلیماردون شوکوروف، اودیلژون عبدالرخمانوف و جوئل کوجو (۸۸ - کیمی مرک).

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *